Stockholm

Nu har jag precis kommit hem från ett ärende jag hade med en kompis inne i stan, eller rättare sagt utanför stan. Usch vilket äckligt väder de är ute asså! Man blir bara så sjukt deprimerad... Nej, ikväll ska jag ha kul! Ska förhoppningsvis ut med en kompis!!!

Juste, jag var ju i stallet idag också, åh va de var mysigt! Red med en tjej i stallet och hennes häst. Vi pratade och hade de allmänt trevligt! Det var ju inte lika fint väder idag, så de blev bara en kort runda ute med hästarna, mycket galopp!

Som sagt jag ska ju umgås med min kompis ikväll så kommer inte blogga mer under kvällen/natten. Kanske hinner med ett inlägg innan jag sticker iväg. Annars hörs vi imorgon, sötisar!

Ha de bäst! PUSS


Min katt och jag!

Kommentarer
Postat av: MARIA ♥

Tack så mkt!!:D

Ha en fin kväll ♥

2012-02-18 @ 19:02:01
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken söt katt!

2012-02-18 @ 20:13:38
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0