Blogglivet!

Hej!
Tänkte berätta lite om mig själv och varför jag vill blogga.

Jag heter Emma Silverbratt, 14 snart 15 årig tjej som bor utanför Stockholm. Jag lever som en helt vanlig tonåring, har en helt underbar familj och pojkvän. Den 9 november fick jag en helt egen häst, fyfan va lycklig jag är! Sen har vi också en katt, kanin och hund! Jag går i skolan på vardagarna och umgås med vänner och pojkvän på helgerna.

Varför jag vill blogga är för att de verkar så sjukt kul! Har haft en blogg tidigare med en kompis, fast den var mest oseriös. Nej, nu ska jag ha en seriös och bra blogg. Jag hoppas att ni kommer börja följa den och sprida vidare den till era kompisar! Kommer uppdatera den så mycket som jag kan, de blir väl några inlägg per dag :) Kommentera gärna förslag vad jag kan blogga om och vad ni vill veta om mig!
Hoppas ni kommer älska den, för jag kommer älska er!

Här är två bilder på mig:



Här är en bild när jag var blond, jag levde livet och brydde mig inte vad andra tyckte!


Såhär ser jag ut idag, brunett och lycklig!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Råkade klicka in på denna blogg och gud, vad snygg du är! Du skriver jättebra också! Hoppas din blogg blir riktigt stor!

2012-02-17 @ 16:47:31
Postat av: Bella

Sv: Tack så mycket. :)

Din blogg kommer nog bli jättebra. Jag gillar den :D

2012-02-17 @ 17:02:41
URL: http://bellalinderoth.blogg.se/
Postat av: sara sundqv

skitsnygga bilder emma !!

2012-02-17 @ 17:54:44
Postat av: Jenny

Gillar redan din blogg! :)

Du kanske kan skriva ibland om när du har ridit? :D<3

2012-02-17 @ 18:41:59
URL: http://diadora.blogg.se/
Postat av: BeQ

sv: Naw, tack så mycket! Gillar din blogg, och du måste veta att du är väldigt snygg!

2012-02-17 @ 20:01:59
URL: http://bybeq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0