MAT!

Fyfan va kul de var i stallet! Jag och min kompis red en lång runda barbacka, härligt! Sen när vi kom tillbaka hade vi snöbollskrig, hahah sjukt kul! Nu är jag hemma iallafall och har precis ätit tacos med familjen. Jag och mat asså hahah! Ska hoppa in i duschen snart och sen blir de fredagsmys med familjen! Senare ikväll ska jag vara med pojkvännen också :) MYS!

Tänkte höra med er också vad ni vill att jag ska blogga om, och vad ni vill veta om mig, HISS/DISS, dagens outfit, kläder, smink? Kommentera bara vad ni vill veta så fixar jag de!


                                                                        MUMS!

 
Påväg till stallet!                                                  Va bara tvungen, min kompis urgulliga hund!

 
Sjukt läskig stallkatt...                                          Härligt!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

sv: Åh tack så mycket, blir så glad när jag får höra det! :) Du har också väldigt fin blogg! Lycka till med bloggandet ;) Kram :)

2012-02-17 @ 20:04:46
URL: http://tessanduvet.blogg.se/
Postat av: Emma- Foto & Design

sv: Tack så mycket ^^

2012-02-17 @ 20:13:53
URL: http://pezphotos.blogg.se/
Postat av: Haizel Marindi <3333

Sån himla snygg blogg kolla gjärna in min!

Jag tycker att du ska skriva om vad du känner för att skriva liksom HIS/DISS och det du skrev kan du ta också din blogg kommer att bli populäs så du vet <33 kram

2012-02-17 @ 20:55:43
Postat av: Haizel Marindi <3333

Btw min blogg heter mumss.devote.se

2012-02-17 @ 21:04:04
URL: http://mumss.devote.se
Postat av: sara b

fan va söt hund dööööööör!!!! du ska skriva om alla <3

2012-02-17 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0