Hiss/Diss

H I S S

Jag vill hissa:

1. Vårens mode, sjukt snyggt! Inte för gammalt, men heller inte för modernt!



2. Sommaren, ni måste hålla med om att allting blir så sjukt mycke lättare då. Jag som är en hästmänniska behöver inte tänka på alla täcken hästen ska ha på sig, anpassa sig till underlaget eller så. Och sen slipper man ju sätta på sig alla sjukt varma och tjocka kläder. SOLEN, ååh jag älskar solen, kan ligga och sola hela dagarna. Sommaren är helt klart bäst, man är brun och snygg, sol bad och härliga sommarkvällar med sina underbara vänner, det finns inget bättre!


                                         Ja, hurrni, man va ganska brun i sommras vaa ??



3. Djur
, jag har alltid varit en djurälskare. Älskar alla djur, spelar ingen roll vad de är, alla är lika värda! Jag har ju en katt, kanin, hund och häst! Älskar de!
                                  
                                 
                                                             Jag och min sjukt söta kanin!

D I S S

Jag vill dissa:

1. Falska vänner! Fyfan vad jag hatar de. Folk som snackar skit bakom ryggen, tror att man inte ser, och sen låtsas som ingenting när man pratar med dom. De är riktigt lågt!  


2. Vintern,
visst de finns snygga outfitar man kan ha på vintern, men, man är blek, behöver ha på sig tjocka kläder och de är allmänt jobbigt. Visst, 3 veckor med snö, skidor och kompisar kan vara okej, men sen räcker de! Sen vill jag ha sommar!



Kommentarer
Postat av: Madeleine.

re; tack så mycket !

du är så himla fin ♥

2012-02-18 @ 17:42:29
URL: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0