Trött tjej

Vaknade nu, eller mamma väckte mig precis. För jag ska ju somsagt på släkt träff idag. De ska väl bli helt ok, har inte träffat släkten på ett tag så. Fötutom att jag är helt sjukt trött. Vi ska vara där 11, så blir de brunch, sen åker jag vidare direkt till stallet och rider hopplektion på hästen min! De ska bli riktigt kul! Har inte hoppat henne på flera veckor. Hur har ni sovit föresten? Själv somnade man som en stock! :)

Nej, nu ska jag börja göra ordning mig och sen ta mig iväg! Får se om jag hinner slänga in något mer inlägg innan jag åker vidare till stallet, annars hörs vi lite senare! Puss


Jag som blondi, för ett något år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0